Sixpack på 6 uger - Uge 3 & 4

Er du lidt øm i kroppen, så tag en dyb indånding, for nu skruer vi op for træningen!

Vil du spise billigt, gælder det om at variere brugen af de råvarer, du allerede har for hånden. Følg I FORMs sunde madplan og spis sundt, godt og billigt.

I de første to uger trænede du 3-4 gange om ugen, men nu skal du op på at træne 6 gange om ugen, ligesom du skal øge antallet af maveøvelser.

Ellers er du forhåbentlig ved at vænne dig til den nye kost med masser af proteiner og sundt fedt. I de næste to uger får du mindre frugt og mindre mængder brød, pasta og kartofler. Til gengæld skruer vi godt op for grønsagerne.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background