Sixpack på 6 uger

Er du klar til 6 uger med hård konditionstræning, ømme mavemuskler og en kostplan, der langsomt, men sikkert, piller kulhydraterne fra dig? Så har vi planen til dig, der drømmer om en sixpack

11. januar 2013 af Ernæringsekspert Martin Kreutzer og træningsekspert Jari Ketola
6 uger er ikke lang tid til at opnå en veltrimmet sixpack, men det er nok, hvis du går helhjertet til værks med I FORM’s strategi, der giver dig bomstærke mavemuskler og samtidig smelter kropsfedt, så dine muskler kommer frem i lyset. START NU: Få programmet til uge 1 + 2 Så snør løbeskoene, find træningsmåtten frem, og bid tænderne sammen, for nu giver vi den fuld gas!

I FORM’s sixpack-strategi

  • Kostplan med kun få kulhydrater
  • Hård konditionstræning
  • Effektive maveøvelser

Træningstøj som passer til det hele

Uanset hvilken træningstype du er, og uanset om du nyder de lange løbeture, de højintensive og svedige træningspas eller en stille stund med yoga, så passer det nye træningssæt fra Active Fit perfekt. Du får et par lækre, sorte tights med høj talje og en bred elastik, der holder maven på plads. Den matchende top er figursyet med et bredt snit forneden, så den ikke strammer over maven. Glæd dig til at træne i et sæt, der bliver siddende, hvor det skal, uanset om pulsen skal helt op eller helt ned. Din krop vil både have det godt og se godt ud.

GODT TILBUD: Lige nu får du det lækre sæt træningstøj + 4 numre af I FORM for kun 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.).

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler