Træningsprogram til romaskinen

Er du flittig bruger af romaskinen? Nej? Så er det bare om at komme i gang. Romaskinen er nemlig en af de mest effektive cardiomaskiner i træningscenteret, da stort set alle kroppens muskler kommer i brug. Her får du tips til, hvordan du træner effektivt på romaskinen.

Romaskine

RO LØS Du er garanteret sved på panden efter 10 minutter i romaskinen.

© Jakob Helbig

10 minutter på romaskinen

Det får du ud af træningsprogrammet

  • God kondition og effektiv helkropstræning.
  • Sund motion for kredsløbet.

Program

  • 1 min.: Moderat arbejde
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.
  • 1 min.: Moderat arbejde.
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sådan gør du

  • Sørg for at ro for fuld gas i de 30 sek., og pres hele tiden dig selv til det yderste – også mod slutningen.
  • Pauserne giver dig mulighed for lige at få vejret, uden at din puls når at falde helt.

Tip!

Programmet kan også bruges på motionscykel, crosstrainer eller løbebånd.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background