Romaskine

Er du også en af dem, der går uden om romaskinen i træningscenteret? Se her, hvad du går glip af.

© Jakob Helbig

Træningsprogram til romaskinen

Er du flittig bruger af romaskinen? Nej? Så er det bare om at komme i gang. Romaskinen er nemlig en af de mest effektive kardiomaskiner i træningscenteret, da stort set alle kroppens muskler kommer i brug. Her får du tips til, hvordan du træner effektivt på romaskinen.

25. juni 2018 af Jeanette Linder & Anneli Kula Enevoldsen

10 minutter på romaskinen

Det får du ud af træningsprogrammet

  • God kondition og effektiv helkropstræning.
  • Sund motion for kredsløbet. 

Program

  • 1 min.: Moderat arbejde
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.
  • 1 min.: Moderat arbejde.
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sådan gør du

  • Sørg for at ro for fuld gas i de 30 sek., og pres hele tiden dig selv til det yderste – også mod slutningen. 
  • Pauserne giver dig mulighed for lige at få vejret, uden at din puls når at falde helt.

Tip!

Programmet kan også bruges på motionscykel, crosstrainer eller løbebånd.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler