Træningsprogram til romaskinen

Er du flittig bruger af romaskinen? Nej? Så er det bare om at komme i gang. Romaskinen er nemlig en af de mest effektive cardiomaskiner i træningscenteret, da stort set alle kroppens muskler kommer i brug. Her får du tips til, hvordan du træner effektivt på romaskinen.

Romaskine

RO LØS Du er garanteret sved på panden efter 10 minutter i romaskinen.

© Jakob Helbig

10 minutter på romaskinen

Det får du ud af træningsprogrammet

  • God kondition og effektiv helkropstræning.
  • Sund motion for kredsløbet.

Program

  • 1 min.: Moderat arbejde
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.
  • 1 min.: Moderat arbejde.
  • 4 x 30 sek.: Hårdt arbejde.
  • Hold pause i 30 sek. efter hvert interval.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sådan gør du

  • Sørg for at ro for fuld gas i de 30 sek., og pres hele tiden dig selv til det yderste – også mod slutningen.
  • Pauserne giver dig mulighed for lige at få vejret, uden at din puls når at falde helt.

Tip!

Programmet kan også bruges på motionscykel, crosstrainer eller løbebånd.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background