1-fods dødløft

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

1-fods dødløft

1-fods dødløft

Styrker: Baller og baglår

  1. Sæt elastikken under venstre fod, og tag fat i den med venstre hånd.
  2. Stå oprejst med venstre fod lidt foran den højre, der kun støtter med tæerne i gulvet.
  3. Bøj dig ned mod venstre fod, og stop når din hånd kommer lidt under dine knæ.
  4. Hold ryggen ret under hele øvelsen, og tænk på at skyde hoften frem, når du skal op igen.
  5. Øvelsen skal gerne kunne mærkes i baller og på bagsiden af lårene.

Lav 8-12 gentagelser pr. fod. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background