Så nemt slipper du af med ømme arme

Med en foam roller kan du komme helt i dybden, når du masserer musklerne, og samtidig ramme bindevævet, så du hurtigere slipper af med de ømme muskler. Se her, hvordan du "ruller" dig af med ømme arme.

Kvinder ruller med arm på foam roller

Udstrækningsprogram med foam roller

En hård armtræning kan ofte mærkes i dagene efter, når du laver almindelige hverdagssysler. Med en foam roller eller lignende kan du massere de ømme armmuskler effektivt.

Sådan gør du

  1. Læg dig på gulvet med den ene armhule oven på foam rolleren.
  2. Rul frem og tilbage på overarmen i så mange forskellige stillinger som muligt, så du kommer hele armen igennem.
  3. Fokusér på det sted, du er mest øm, ved at variere bevægelse, tempo og kraft. Skift herefter arm.

FOAM ROLLER GUIDE: Hvilken foam roller skal du vælge, og hvordan bruger du den?

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background