Så nemt slipper du af med ømme arme

Med en foam roller kan du komme helt i dybden, når du masserer musklerne, og samtidig ramme bindevævet, så du hurtigere slipper af med de ømme muskler. Se her, hvordan du "ruller" dig af med ømme arme.

Kvinder ruller med arm på foam roller

Udstrækningsprogram med foam roller

En hård armtræning kan ofte mærkes i dagene efter, når du laver almindelige hverdagssysler. Med en foam roller eller lignende kan du massere de ømme armmuskler effektivt.

Sådan gør du

  1. Læg dig på gulvet med den ene armhule oven på foam rolleren.
  2. Rul frem og tilbage på overarmen i så mange forskellige stillinger som muligt, så du kommer hele armen igennem.
  3. Fokusér på det sted, du er mest øm, ved at variere bevægelse, tempo og kraft. Skift herefter arm.

FOAM ROLLER GUIDE: Hvilken foam roller skal du vælge, og hvordan bruger du den?

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background