Løb marathon på din drømmetid

Sådan skal du træne, hvis du vil løbe marathon på 5, 4 eller 3 timer.

Kvinde løber i mål efter marathon.

Uanset, om du drømmer om at gennemføre et marathon på under 3, 4 eller 5 timer, har vi programmet til dig.

Drømmer du om at gennemføre din første marathon – eller har du allerede klaret én og drømmer om at gøre det igen, bare hurtigere end sidst?

På I FORMs hjemmeside har vi løbeprogrammer til alle niveauer - så der er med garanti også et løbeprogram til DIG!

Få programmet på 23 uger, der gør, at du kommer under de magiske “runde” tidsgrænser.

Vælg dit marathon-program:

Løb marathon under 5 timer

Løb marathon under 4 timer

Løb marathon under 3 timer

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background