Gåtur med sveddryppende swings

Snør dine vandresko godt til, for her skal du ud at gå 45 minutter i højt tempo. Gang er nemlig fremragende motion, hvis du holder en høj fart og bruger armene ivrigt, mens du går.

Sådan gør du

Opvarmning Gå gerne de første 5 minutter i moderat tempo, og sæt så farten op. Sving godt med armene undervejs. Du skal gerne gå med minimum 6 km i timen, brug evt. en tracker eller Endomondo på telefonen. Fokusér på, at du gerne vil gå så hurtigt som muligt – dog uden at løbe eller lave decideret kapgang.

Swings Når du er hjemme fra turen, tager du fat i din kettlebell med det samme og laver 20 swings. Du må gerne holde pause undervejs, men hold så få af dem som muligt. Begyndere svinger med 8 kg og øvede med 12 kg.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background