Gåtur med sveddryppende swings

Snør dine vandresko godt til, for her skal du ud at gå 45 minutter i højt tempo. Gang er nemlig fremragende motion, hvis du holder en høj fart og bruger armene ivrigt, mens du går.

Sådan gør du

Opvarmning Gå gerne de første 5 minutter i moderat tempo, og sæt så farten op. Sving godt med armene undervejs. Du skal gerne gå med minimum 6 km i timen, brug evt. en tracker eller Endomondo på telefonen. Fokusér på, at du gerne vil gå så hurtigt som muligt – dog uden at løbe eller lave decideret kapgang.

Swings Når du er hjemme fra turen, tager du fat i din kettlebell med det samme og laver 20 swings. Du må gerne holde pause undervejs, men hold så få af dem som muligt. Begyndere svinger med 8 kg og øvede med 12 kg.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background