kvinde går op ad bakke, gåprogram
© Jakob Helbig

Gå dig i løbeform

Den er god nok. En gåtur kan være ligeså effektiv som en løbetur. Følg I FORMs gang-program og oplev et mærkbart konditionsløft på ingen tid.

29. juni 2016 af Martin Kreutzer

Boost din form på 6 uger

Du kan gå lige på træningspasset uden opvarmning. Programmet er nemlig så smart indrettet, at du begynder med almindelig rask gang i hvert pas, og det fungerer samtidig som opvarmning af led, sener og muskler. Det er en god idé at holde en hviledag mellem træningerne.

Sådan skal du træne

2 x intervalgang + en ”fri” dag til styrketræning eller pilates pr. uge. 

Få hele dit 6 ugers træningsprogram her.

Intervalgang er genial slankemotion

Intervalgang egner sig fremragende til at sætte skub i vægttabet. De få minutters udbrud for fuld udblæsning, der er indlagt i træningspasset, får nemlig kalorieforbruget pr. minut til at tordne i vejret. I et forsøg tabte en gruppe forsøgspersoner gennemsnitligt næsten 4,5 kg på 16 uger med intervalgang som den eneste livsstilsændring. Samtidig steg deres kondital med over 15 procent.

Træningen giver desuden et gevaldigt løft til ballerne – især når der står bakkeintervaller på programmet.


Træningstøj som passer til det hele

Uanset hvilken træningstype du er, og uanset om du nyder de lange løbeture, de højintensive og svedige træningspas eller en stille stund med yoga, så passer det nye træningssæt fra Active Fit perfekt. Du får et par lækre, sorte tights med høj talje og en bred elastik, der holder maven på plads. Den matchende top er figursyet med et bredt snit forneden, så den ikke strammer over maven. Glæd dig til at træne i et sæt, der bliver siddende, hvor det skal, uanset om pulsen skal helt op eller helt ned. Din krop vil både have det godt og se godt ud.

GODT TILBUD: Lige nu får du det lækre sæt træningstøj + 4 numre af I FORM for kun 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.).

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler