Kvinde i gang med cirkeltræning på stuegulv.

Træn effektivt på lidt plads.

© Jakob Helbig

I form på 4 kvadratmeter

Med I FORMs skræddersyede intervalprogram kommer du i dit livs bedste form på kun 30 min. Som ekstra bonus skal du kun bruge et par sko og 2 x 2 meters gulvplads.

13. august 2013 af Michelle Kristensen, personlig træner

Nu er det slut med at have et løbebånd i stuen eller at slæbe en masse udstyr med i sommerhuset for at holde formen. Det eneste, du behøver, er vores skræddersyede intervalprogram, et par sko og 2 x 2 meters gulvplads.

Selvom intervalprogrammet holder din træningstid nede på kun 30 min., og du blot skal træne tre gange om ugen, behøver du ikke være bekymret for, om du kan nå at forbrænde kalorier nok på en halv time - det kan du!

Sådan gør du

Her på siden kan du downloade vores intervalprogram, hvor vi viser dig 10 øvelser, som helt sikkert skyder din puls i vejret, uden at du kommer til at kede dig.

Du behøver ikke at lave det samme program uge efter uge, for du kan enten køre alle 10 øvelser igennem eller vælge nogle øvelser ud, som du så laver flere gange, indtil du har 10 øvelser i alt. Du sammensætter altså selv dit program og kan variere det fra gang til gang.

  • Start med en god opvarmning på 10 min.
  • Lav hver øvelse i 30 sekunder, og hold så 30 sekunders pause, til du fortsætter til næste øvelse. 
  • Start forfra, når du har lavet alle 10 øvelser én gang.
Efter en samlet træningstid på 30 minutter garanterer vi, at du er gennemtrænet, træt og tilfreds.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: