Beregn dine interval-tider

Du kan for tiden opleve udfordringer med enkelte af vores beregnere. Vi arbejder på at løse dem så hurtigt som muligt

Følger du et løbeprogram med indlagte intervaller? Med denne tempo-beregner kan du regne ud, hvor hurtigt du skal løbe de forskellige intervaller, for at få mest mulig ud af din træning.

Indtast hvor hurtigt du kan løbe 5 km, så får du tiderne til hvor hurtigt du skal løbe de forskellige intervaller - fra 400 m til langtur. Husk at beregne nye tider, i takt med at din form forbedrer sig.

Bemærk at tiden for tempotræning og langtur er min./km, mens de andre er faktiske tider.

Sådan beregner vi din sluttid

Mere om træning til halvmaraton

Du kan også beregne ditkondital ud fra en Coopertest, der kort fortalt går ud på at løbe længst muligt på 12 minutter.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background