Sund Hver Dag: uge 2 - torsdag

Hold en velfortjent pause fra træningen. Vi har fundet grønne lækkerier, du kan kaste dig over i stedet.

UGE 2 - torsdag

I dag er det hviledag. Nyd den og tank godt op på god energi i form af lækre, sunde måltider og hvile.

Dagens opskrift finder du i vores madplan. Måltidet tager max 30 minutter at lave og indeholder max 600 kcal.

GÅ TIL UGENS MADPLAN

Vil du gerne have flere grøntsager indenbords, men orker du ikke al snittearbejdet, der følger med? Frossent grønt er fint, og der er intet i vejen for, at du bruger den genvej på travle dage. En pose wokgrøntsager er fx en lynhurtig vej til et sundt aftensmåltid.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background