Brug skyr

Den islandske skyr har en meget lav fedtprocent, og et højt indhold af protein.

Den islandske skyr er proppet med protein og er et glimrende mellemmåltid.

Brug skyr i stedet for cremefraiche til alt. Fedtprocenten ryger ned, og proteinprocenten op, og du kan ikke smage forskel!

-Marie-Louise Tinsfeldt

Skyr spises ofte som morgenmad - men faktisk er det supersunde surmælksprodukt også ideelt som mellemmåltid og tilbehør til frokost og aftensmad.

Vidste du

Det islandske surmælksprodukt forener et proteinindhold med et minimalt fedtindhold.
100 gram skyr ligger helt oppe omkring 15 gram protein.

Find alle I FORMs opskrifter med skyr her

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background