Øg din forbrænding


Øg din forbrænding døgnet rundt

Din krops forbrænding bestemmer, hvor meget du kan spise uden at tage på. Få en komplet 24-timers guide til at øge din forbrænding her.

1. juni 2016 af Martin Kreutzer

Din krops forbrænding bestemmer, hvor meget du kan spise uden at tage på. Har du en høj forbrænding, kan du ustraffet tage for dig af bordets glæder. Omvendt – er din forbrænding i bund, tager du på, bare du kaster et kærligt blik på chokoladen.

Vi giver dig en 24-timers plan, der fortæller, hvordan du træffer de bedste valg hele døgnet, så din forbrænding får et ordentligt skub opad. 

Du kan nemlig speede din forbrænding så meget op, at du let får plads til både chokolade, en ekstra håndfuld nødder og et glas rødvin i ny og næ – eller at opleve, at vægten går nedad. Det kræver kun små justeringer på kostsiden, en ny tilgang til din træning, og vupti, så er din forbrænding løftet med 10-20 pct. 

10 pct. af din daglige forbrænding svarer til cirka 200 kcal. På en måned slipper du dermed af med 6000 kcal, eller hvad der svarer til kalorieindholdet i 10-12 plader god chokolade. Det bedste ved det hele – det gør hverken ondt, eller røver din dyrebare tid. 

24 timers forbrændingsguide – sådan gør du:

Tjek her I FORMs forbrændingsguide, der som bonus også giver dig et par fif til at øge fedtforbrændingen samt hæmme din krops fedtoptagelse. Sådan gør du time for time: 

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: