Øg din forbrænding døgnet rundt

Jo mere du forbrænder, jo mere kan du – groft sagt - spise uden at tage på. Få en komplet 24-timers guide til at øge din forbrænding her.

Øg din forbrænding

Du kan påvirke din forbrænding fra du vågner, til du går i seng.

Din krops forbrænding er med til at bestemme, hvor meget du kan spise uden at tage på. Har du en høj forbrænding, kan du nogenlunde ustraffet tage for dig af bordets glæder. Omvendt – er din forbrænding i bund, tager du sikkert på, bare du kaster et kærligt blik på chokoladen.

Vi giver dig en 24-timers plan, du kan bruge som inspiration til, hvordan du træffer de valg, der gennem døgnet sparker mest muligt til din forbrænding.

Det kræver kun små justeringer på kostsiden, en ny tilgang til din træning, og vupti, så er din forbrænding løftet med 10-20 pct.

10 pct. af din daglige forbrænding svarer til cirka 200 kcal. På en måned slipper du dermed af med 6000 kcal, eller hvad der svarer til kalorieindholdet i 10-12 plader god chokolade. Det kræver en indsats.

Lidt har dog også ret, så hvis der er bare et enkelt eller to af tipsene, du kan tage til dig, så har du allerede gjort meget mere end ingenting.

24 timers forbrændingsguide – sådan gør du:

Tjek her I FORMs forbrændingsguide, der som bonus også giver dig et par fif til at øge fedtforbrændingen samt hæmme din krops fedtoptagelse. Sådan gør du time for time:

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background