Yoga-program, der giver høj puls

Vi tager yoga i en ny retning og får pulsen helt op at ringe. Glæd dig til et skræddersyet program, som for alvor får sveden frem, uden at du skal okse derudad. Øvelserne er effektive, og med blot et 15 minutters træning giver du kalorierne kamp til stregen.

Kvinde laver yoga med høj puls

Høj puls med yoga

Afspænding og meditation. Det er oftest det, vi forbinder yoga med, men den populære træningsform er så meget mere. Vi har skræddersyet et yoga-program, som fyrer godt op for din forbrænding. Yoga-øvelserne er dynamiske, og ud over en høj puls forbedrer du også styrke, smidighed og balance undervejs.

LÆS OGSÅ: Yogablok – sådan bruger du den?

Yoga-programmet kan laves på bare 15 minutter

Programmet har den store fordel, at det kan laves alle steder og ikke snupper meget tid fra en travl kalender. Øvelserne er intense, og det tager dig ikke mere end cirka et kvarter at køre hele programmet igennem. Det er nok til at give dig en effektiv træning, og hvis du laver programmet tre-fire gange om ugen, vil det ikke blot sætte gang i din forbrænding men også styrke din hjertesundhed.

LÆS OGSÅ: Guide til det rigtige yogaudstyr

Download yoga-programmet herunder

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background