Triceps-dyp på et ben

Programmet giver dig en fantastisk kondition, med et mix af løb og styrkeøvelser.

Abonnent: Download hele programmet med alle 9 spændende øvelser og bliv bomstærk nu!

Ikke abonnent?

Få I FORM abonnement og download programmet med det samme.

Startposition:

Læg hænderne på en bænk eller andet, og sæt dig på hænderne. Fingrene skal vende fremad. Stræk benene ud foran dig, og kryds den ene fod over den anden. Bøj eventuelt lidt i benene, hvis det bliver for hårdt. Spænd op i mave og bækkenbund.

Bevægelse:

Træk vejret ind, og bøj dine albuer bagud. Pust ud, og stræk dem igen. Husk at spænde op i mave, bækkenbund og balder undervejs.

Gentagelser:

3 x 8 dyp på hver fod.

Træner:

Arme (især triceps) og skuldre.

Se næste øvelse

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background