Kom i topform på få minutter.

Bliv bomstærk på din løbetur

Her er et nyt super træningsprogram til dig, der godt kan lide at give den gas og nå gode, sunde resultater.

13. august 2012 af I FORM

Du får en fantastisk kondition, masser af styrke i hele kroppen og god smidighed i ét hug. Passet tager bare 40 minutter og er et intelligent mix af løb og styrkeøvelser, som oven i købet er sjovt!

Sæt fart på løbeskoene, og snup et par stærke spurter. Stop ved en flot udsigt. Tag nogle gode, dybe squats, før du løber videre til et par store dæk, en bænk eller en væltet træstamme og får lavet et par effektive øvelser for mormorarmene.

Lyder det som en del af et sjovt træningspas? Så læs videre her!

Kom hele kroppen rundt

Dette nye superpas, som er udviklet af løbecoach, personlig træner og opfinder af træningsformen Pulsing Pilates Frida Hallqvist, er nemlig ikke kun sjovt og afvekslende. Det er også noget af det bedste, du kan udsætte din krop for, hvis du gerne vil i allround topform.

Træningspasset er et mix af en række løbeintervaller og løbeøvelser, der træner din kondition og gør dig til en bedre løber, og en lille samling øvelser, der træner styrke og smidighed i hele din krop og gør dig bevidst om din vejrtrækning. Netop bevidstheden om vejrtrækningen gør træningspasset ekstra effektivt.

Den varierede træning er samtidig sund for din krop, fordi den i forhold til ensidig løbetræning varierer belastningen på din krop og skåner dig for dumme skader.

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor gør du størst indsats for klimaet?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: