Squat med udtræk af vægt

Den sikre vej til en fast numse - kongeøvelsen her træner både primært baller, samt lårets for- og bagside.

Disse helkropsøvelser rammer de store muskelgrupper som balder og lår og øger dit stofskifte, så du går ned i fedtmasse og får synlige mavemuskler.

Sådan gør du

Stil dig med en afstand mellem fødderne, som er større end din hoftebredde. Hold en håndvægt med begge hænder oppe ved kravebenet, og bøj i knæene, så numsen kommer så langt ned mod gulvet som muligt. Stræk så armene ud foran dig, og hold positionen. Træk armene ind til kroppen, og kom op igen.

Squat er øvelsen over dem alle. Men har du helt styr på grundteknikken? Tjek den her.

Antal

12 stk

Se næste øvelse

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background