Til begynderen - og dig, der har holdt pause

Bliv forårets gladeste løber

Dette succesprogram bygger formen op, så du undgår skader og bliver en bedre, hurtigere og stærkere løber.

14. januar 2016 af I FORM

Løbeprogrammer kan du finde alle vegne. Budskabet er det samme: på med løbeskoene og så af sted, gå-løb-gå-løb!

I FORMs løbeprogram går anderledes grundigt til værks med opvarmningsøvelser og styrketræning for ben og balder. Det sikrer, at du bliver en bedre, hurtigere og stærkere løber, der tilmed undgår skader.

5 km løbeprogram

Fra nybegynder til stærk 5-km-løber på 12 uger

 

  • Træning 3 x om ugen

    Som udgangspunkt skal du træne tre gange om ugen. Fordel dagene hen over ugen, så der er en fridag mellem hvert træningspas. Det giver kroppen optimale muligheder for at sunde sig.

 

 

  • For begynderen

    Løbes, det skal der, men er du begynder, gælder det om at bygge fundamentet op, inden du kaster dig ud i at løbe længere distancer. Derfor fokuserer vi de første 6 uger på at opbygge den fornødne styrke til at kunne løbe rigtigt.

 

 

  • For den øvede

    Er du vant til at bruge benene og i fornuftig kondition, vil den første del af programmet være lige i underkanten. Hop ind i uge 7, hvor løbemængden øges.

 

 

Sådan kommer du ALTID ud at løbe

Egentlig er du typen, der løber, men lige i dag har du faktisk ondt i hovedet, og i går var du superstresset. Men i morgen SÅ starter du - hvis det altså ikke lige regner…..

Spænder dine dårlige undskyldninger ben for dine løbedrømme, så har vi et forslag til dig.

For det første; Motion er ikke noget du gør MOD dig selv, men FOR dig selv. Manglende energi, hovedpine og stress forsvinder ikke efter en aften på sofaen: Men en rask løbetur rundt i kvarteret med frisk luft i ansigtet og din yndlingsmusik i ørerne giver dig et pusterum, der er dit helt alene. Her kan du lade batterierne op og slippe dagens bekymringer - og du behøver ikke løbe et halvmarathon for at mærke effekten.

For det andet; Kan du kun løbe på vindstille, solbeskinnede dage, er der ikke mange løbedage på vores breddegrader. Så husk, at der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning og lige nu får du en løbejakke fra Diadora sammen med 4 numre af I FORM OG et gavekort på 400 kr til Diadora for kun 149,- kr plus porto.

Ja tak, jeg vil i gang med at løbe nu!

Derfor er dit træningstøj vigtigt …

Hvis du vil have det optimale ud af din træning, så er det naturligvis vigtigt, at dit træningstøj både er funktionelt, og at du føler dig godt tilpas i det. Lige nu kan du få et fedt træningssæt fra Active Fit bestående af et par højtaljede træningstights og en stilren, løstsiddende t-shirt. Begge dele er i en åndbar og blød kvalitet, så det er behageligt at have på, samtidig med at det er skabt til at fungere perfekt under din træning. Vis mig træningssættet fra Active Fit til kun 149 kr. + 49,50 i porto, inklusive 4 numre af I FORM.


De højtaljede tights sikrer, at du har fuld bevægelighed, uden at du behøver være nervøs for, om dine tights glider ned. T-shirtens særlige åndbarhed gør, at den ikke klistrer sig til ryggen, mens dens udformning sørger for, at ingen sømme irriterer dig under din træning. Lige nu får du træningssættet sammen med 4 numre af I FORM fyldt med inspiration til en sundere hverdag, effektive træningsprogrammer og lækre opskrifter for kun 149 kr. + 49,50 i porto.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler