Din CrossFit-ABC

WOD? Det betyder de mærkelige ord i CrossFit.

WOD

(det vigtigste!) Workout Of the Day – dagens træningspas, der er forskelligt fra gang til gang og som regel udføres på tid.

AMRAP

As Many Reps/Rounds As Possible – så mange gentagelser eller runder af en øvelse, man kan nå inden for et bestemt antal minutter.

HSPU

Handstand Push-Up – arm-strækkere, mens du står på hænder (findes også i lette varianter).

STOH

Shoulder To OverHead – du løfter en vægt fra skulderen og op over dit hoved.

C2B

Chest To Bar – brystet skal røre stangen, når du trækker dig op i armene. Evt. med lidt hjælp.

MU

Muscle-Up – øvelse, hvor du løfter dig selv op i to ringe til strakte arme.

TGU

Turkish Get-Up – øvelse, hvor du i en bestemt rækkefølge bevæger dig fra liggende position til stående og ned igen med en vægt i strakt arm.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background