Din CrossFit-ABC

WOD? Det betyder de mærkelige ord i CrossFit.

WOD

(det vigtigste!) Workout Of the Day – dagens træningspas, der er forskelligt fra gang til gang og som regel udføres på tid.

AMRAP

As Many Reps/Rounds As Possible – så mange gentagelser eller runder af en øvelse, man kan nå inden for et bestemt antal minutter.

HSPU

Handstand Push-Up – arm-strækkere, mens du står på hænder (findes også i lette varianter).

STOH

Shoulder To OverHead – du løfter en vægt fra skulderen og op over dit hoved.

C2B

Chest To Bar – brystet skal røre stangen, når du trækker dig op i armene. Evt. med lidt hjælp.

MU

Muscle-Up – øvelse, hvor du løfter dig selv op i to ringe til strakte arme.

TGU

Turkish Get-Up – øvelse, hvor du i en bestemt rækkefølge bevæger dig fra liggende position til stående og ned igen med en vægt i strakt arm.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background