Bliv bomstærk i ferien med cirkeltræning

Selv om du er på ferie, kan du sagtens holde formen ved lige. Tjek bare I FORMs supereffektive cirkeltræningsprogram med 6 hårde øvelser, der kan laves overalt.

Kvinde i gang med cirkeltræning på græsplæne.

Cirkeltræningprogrammet med 6 øvelser giver dig effektiv ferietræning på under en halv time.

© Jakob Helbig

Fitnesscenter og træningsmakker kan synes langt væk, når du holder ferie, men heldigvis kan du nemt holde træningen ved lige.

I FORM har allieret sig med personlig træner Britt Schou, der har skruet et cirkeltræningsprogram sammen af seks effektive øvelser, som gør dig superstærk i din ferie.

Træningsredskaberne er endda lige ved hånden!

Sådan gør du

  • Varm grundigt op.
  • Lav hver øvelse i 30 sekunder, og giv den fuld gas! Du skal virkelig presse dig selv og blive godt forpustet.
  • Det er vigtigt, at du tager de 6 øvelser hurtigt efter hinanden - på den måde får du et højintensivt træningsinterval på 3 minutter.
  • Gentag 3-minutters-intervallet 4-6 gange afhængigt af din grundform.
    Mest læste lige nu

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background