Kvinde i gang med cirkeltræning på græsplæne.

Cirkeltræningprogrammet med 6 øvelser giver dig effektiv ferietræning på under en halv time. 

© Jakob Helbig

Bliv bomstærk i ferien med cirkeltræning

Selv om du er på ferie, kan du sagtens holde formen ved lige. Tjek bare I FORMs supereffektive cirkeltræningsprogram med 6 hårde øvelser, der kan laves overalt.

19. juli 2016 af Britt Schou

Fitnesscenter og træningsmakker kan synes langt væk, når du holder ferie, men heldigvis kan du nemt holde træningen ved lige.

I FORM har allieret sig med personlig træner Britt Schou, der har skruet et cirkeltræningsprogram sammen af seks effektive øvelser, som gør dig superstærk i din ferie.

Træningsredskaberne er endda lige ved hånden!

Sådan gør du

  • Varm grundigt op.
  • Lav hver øvelse i 30 sekunder, og giv den fuld gas! Du skal virkelig presse dig selv og blive godt forpustet. 
  • Det er vigtigt, at du tager de 6 øvelser hurtigt efter hinanden - på den måde får du et højintensivt træningsinterval på 3 minutter. 
  • Gentag 3-minutters-intervallet 4-6 gange afhængigt af din grundform.

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: