I FORM tester proteinbarer

Hvis du vil have max udbytte af din træning, har din krop brug for sund næring både før og efter. Spis en proteinbar efter fysisk krævende træning.

I FORM tester proteinbarer

Vi har testet fem af markedets barer – se her, hvilken bar der forkæler dine ømme stænger mest.
Husk, at den skal spises senest en halv time efter træning.

Log ind eller opret profil for at se hele testen.

Det skal du gå efter

Den type proteinbar, du skal gå efter, afhænger af din træning.

Har du dyrket konditionstræning, så vælg en bar, der giver dig ca. 0,25 gram protein og ca. 0,75 gram kulhydrat, for hvert kilo du vejer. ­Vejer du 65 kg, skal du altså have 15 gram protein og 50 gram kulhydrat.

Hvis du har styrketrænet, er ca. 0,33 gram protein og kulhydrat pr. kg kropsvægt optimalt. Medmindre du er topatlet, betyder 4–5 gram protein eller kulhydrat fra eller til dog ikke så meget.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background