Sumo squat

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Sumo squat

Sumo squat

Styrker: Baller og indersiden af lårene

  1. Stå med bred afstand mellem fødderne og med elastikken lige over knæene. Lad tæerne pege lidt udad.
  2. Det er vigtigt, at tæer og knæ peger i samme retning, så her skal du presse knæene udad.
  3. Spænd op i maven, ret ryggen, skyd brystet frem, og sænk ballerne mod gulvet.
  4. Stop, når du kommer under 90 grader, og kom op igen.

Lav 8-12 gentagelser. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background