Squat med sidespark

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Squat med sidespark

Squat med sidespark

Styrker: Baller, forside af lår og bagside af lår.

  1. Stå med elastikken rundt om anklerne med hoftebreddes afstand mellem fødderne.
  2. Spænd op i maven, bøj i knæene, og sænk bagdelen, til dine lår er i minimum 90 grader.
  3. Gå op igen, og spark på vejen op ud til siden med den højre fod.
  4. I næste squat sparker du ud med den venstre fod. Din ryg skal være ret under hele øvelsen.

Lav 8-12 gentagelser pr. fod. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background