Squat

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Squat

Squat

Styrker: Baller, forsiden af lår, mave og ryg

  1. Stå med elastikken lige over knæene og med hoftebreddes afstand mellem fødderne.
  2. Lad tæerne pege lidt udad, spænd maven, løft brystet op og kig fremad.
  3. Bøj knæene, og sænk bagdelen, til dine lår er i minimum 90 grader. Gå gerne længere ned, hvis du kan.
  4. Ryggen skal være ret under hele øvelsen.

For let? Så pres knæene mere udad på vejen op. Du kan evt. også sætte et lille hop på.

Lav 8-12 gentagelser. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background