Skøjtehop

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Skøjtehop

Skøjtehop

Styrker: Lår og baller

  1. Stå med elastikken om begge ben, lidt over knæene.
  2. Gå lidt ned i knæ, og hop så ud til den ene side.
  3. Lad den anden fod følge efter, og hop derefter til den modsatte side.
  4. Fortsæt i en god rytme.

For hårdt? Så drop hoppet, og gå i stedet fra side til side med lange skridt.

Lav øvelsen i 45-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background