Sideskridt

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Sideskridt

Sideskridt

Styrker: Ballerne

  1. Stå med fødderne i cirka hoftebreddes afstand, og tag elastikken om dine ankler.
  2. Gå en anelse ned i knæ, og tag et langt skridt til siden.
  3. Lad den anden fod følge efter, og tag så et stort skridt til modsatte side.
  4. Elastikken skal være stram hele tiden, og du skal spænde i maven under hele øvelsen.

For let? Gå længere ned i knæ.

Lav øvelsen i 4-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background