Siddende roning

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Siddende roning

Siddende roning

Styrker: Den øvre del af ryggen.

  1. Sæt dig på gulvet med strakte ben og ret ryg.
  2. Sæt elastikken rundt om venstre fod, og hold i elastikken med venstre hånd og håndfladen nedad.
  3. Træk så meget i elastikken, at albuen kommer bag kroppen, og drej armen undervejs således, at din tommelfinger kommer opad.
  4. Du skal kunne mærke, at skulderbladene kommer tættere på hinanden.

Lav 8-12 gentagelser pr. arm. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background