Siddende cykling

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Siddende cykling

Siddende cykling

Styrker: Maven

  1. Sæt dig på gulvet, og placér elastikken rundt om begge fødder.
  2. Læn dig godt tilbage, løft fødderne, og støt med hænderne i gulvet.
  3. Nu skal du cykle ud i luften i et jævnt tempo – sørg for næsten at strække det ben, du træder ‘ned’ med.

For let? Så sænk overkroppen mere. Du kan også udfordre din balance ved at undlade at støtte med hænderne i gulvet.

Lav øvelsen i 45-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background