Sådan laver du bred squat

Lav squats på en kantsten, og se din løbeform stige til vejrs.

kvinde laver squat udendørs

Bred squat

  • Stå i en bredstående position. Sæt hælene op på kantstenen, så du står på dine fodballer.
  • Hold overkroppen oprejst hele tiden, og pres skulderbladene sammen, så brystet kommer frem.
  • Bøj nu i knæene, og tænk på at sænke numsen så langt ned som muligt – gerne længere ned end til knæhøjde.
  • Når du ikke kan komme længere ned, sætter du af ved at presse fra med hælene og kommer op til stående position igen.
  • Antal: 12 stk.

    LÆSER-FAVORIT: Kari Traa Løbejakke + 3 nr. af I FORM - KUN 129 kr.! Klik her >>

Se øvelsen på video

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background