Sådan laver du bred squat

Lav squats på en kantsten, og se din løbeform stige til vejrs.

kvinde laver squat udendørs

Bred squat

  • Stå i en bredstående position. Sæt hælene op på kantstenen, så du står på dine fodballer.
  • Hold overkroppen oprejst hele tiden, og pres skulderbladene sammen, så brystet kommer frem.
  • Bøj nu i knæene, og tænk på at sænke numsen så langt ned som muligt – gerne længere ned end til knæhøjde.
  • Når du ikke kan komme længere ned, sætter du af ved at presse fra med hælene og kommer op til stående position igen.
  • Antal: 12 stk.

    LÆSER-FAVORIT: Kari Traa Løbejakke + 3 nr. af I FORM - KUN 129 kr.! Klik her >>

Se øvelsen på video

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background