Push ups – smalle og brede

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Push ups – smalle og brede

Push ups – smalle og brede

Styrker: Arme, bryst og skuldre

  1. Start med en smal push up. Tag elastikken om dine håndled, stil dig på knæ, og placér hænderne lige under dine skuldre.
  2. Spænd op i maven, og sænk langsomt brystet mod gulvet. Dine albuer skal holdes tæt ind til kroppen.
  3. Stræk armene, og flyt hænderne ud i mere end skulderbreddes afstand. Lav nu en bred push up. Her peger albuerne mere ud fra kroppen.
  4. Skift mellem de to versioner hver gang.

For let? Lav øvelsen på tæerne.
For svær? Lav kun de brede push ups.

Lav 8-12 gentagelser i alt. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background