Liggende hofteløft

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Liggende hofteløft

Liggende hofteløft

Styrker: Ballerne

  1. Læg dig på ryggen med elastikken lige over dine knæ.
  2. Bøj benene, og sæt fødderne i gulvet.
  3. Løft ballerne langsomt op og ned uden at komme helt ned og røre gulvet.
  4. Tænk på at presse knæene udad hele tiden og spænd godt op i ballerne, når de er oppe.
  5. Brug en så stram elastik som muligt.

For let? Så bliv oppe med ballerne efter hvert 5. løft, og pres så knæene godt udad 5 gange.

Lav øvelsen i 45-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background