Høje knæløft

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Høje knæløft

Høje knæløft

Styrker: Hoftebøjerne, baller, lår og lægge

  1. Stå med elastikken rundt om fødderne.
  2. Løft det ene knæ så højt op som muligt, sænk det, og løft så modsatte knæ.
  3. Brug armene aktivt, og hold et godt tempo.

For let? Sæt hellere tempoet op end at bruge en strammere elastik.

Lav øvelsen i 45-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background