Halv burpee

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Halv burpee

Halv burpee

Styrker: Mave, bryst, triceps, baller og din kondition

  1. Stå med elastikken om dine ankler.
  2. Hop op, og land på hænder og fødder med bøjede ben.
  3. Hop bagud med benene, så du står i en høj planke med strakte arme og strakte ben.
  4. liv stående i planken, hop udad med begge fødder og derefter ind igen med begge fødder.
  5. Hop nu fremad mod dine hænder med begge fødder, og start forfra med at hoppe op igen.
  6. Forsøg at finde en god rytme, og hold så højt et tempo, som du kan. Det er meningen, at du skal blive godt forpustet her.

Lav øvelsen i 45-60 sek. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background