Biceps curl

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

Biceps curl

Biceps curl

Styrker: Biceps

  1. Stå med den højre fod lidt foran den venstre med elastikken under højre fod.
  2. Bøj lidt i knæene og læn dig forover med ret ryg.
  3. Tag fat i elastikken med højre hånd med håndfladen opad, og hvil højre albue mod højre knæ.
  4. Bøj armen op mod skulderen, og sænk igen.

Lav 8-12 gentagelser pr. arm. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background