1-bens hofteløft

Den fylder ingenting, kan bruges alle vegne og er perfekt til styrketræning af hele kroppen: Træningselastikken er fantastisk! Derfor får du her dagens effektive elastikøvelse – den tager max 10 minutter og kan klares over alt – sæt i gang!

1-bens hofteløft

1-bens hofteløft

Styrker: Baller og bagsiden af lår

  1. Lig med fødderne i gulvet og med elastikken lige over dine knæ.
  2. Løft den ene fod, og hold den løftet under alle gentagelser.
  3. Spænd ballerne, løft bagdelen så højt, som du kan, og træk det løftede knæ længere op mod dig.
  4. Sænk lidt igen – uden at røre gulvet – og gentag.
  5. Jo længere afstand mellem bagdel og hælen i gulvet, jo mere træner du bagsiden af dine lår.
  6. Jo tættere hælen er på bagdelen, jo mere udfordrer du dine ballemuskler.

Lav 8-12 gentagelser pr. ben. Hold pause i 30 sek. Lav 3 sæt.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background