Øvelser: Skuldre og arme

Få flotte, stærke skuldre og arme med et sæt håndvægte og 15 min. daglig træning.

Øvelse 1

Tag en vægt i højre hånd, bøj i albuen og læn dig lidt forover. Sæt venstre ben frem, bøj let i knæene og hvil venstre hånd på venstre knæ. Før så armen bagud uden at overstrække i albuen. Hold vægten et øjeblik, inden du sænker den igen. 10-15 gentagelser. Skift arm.

Øvelse 2
Stå med en vægt i hver hånd og hænderne ned langs siden. Bøj skiftevis i højre og venstre albue, så du fører vægten op til skulderen. Kig til samme side, som du løfter. Lav 20-30 gentagelser i alt.

LÆS OGSÅ:Frossen skulder – sådan behandler du skaden

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background