Øvelser: Skuldre og arme

Få flotte, stærke skuldre og arme med et sæt håndvægte og 15 min. daglig træning.

Øvelse 1

Tag en vægt i højre hånd, bøj i albuen og læn dig lidt forover. Sæt venstre ben frem, bøj let i knæene og hvil venstre hånd på venstre knæ. Før så armen bagud uden at overstrække i albuen. Hold vægten et øjeblik, inden du sænker den igen. 10-15 gentagelser. Skift arm.

Øvelse 2
Stå med en vægt i hver hånd og hænderne ned langs siden. Bøj skiftevis i højre og venstre albue, så du fører vægten op til skulderen. Kig til samme side, som du løfter. Lav 20-30 gentagelser i alt.

LÆS OGSÅ:Frossen skulder – sådan behandler du skaden

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background