Armstrækkere

Med hænderne lige under armhulerne, træner du primært bagsiden af overarmene. Den lidt bredere klassiske armbøjning træner i lige høj grad bryst og arme.

Disse helkropsøvelser rammer de store muskelgrupper som balder og lår og øger dit stofskifte, så du går ned i fedtmasse og får synlige mavemuskler.

Sådan gør du:

Sæt hænderne i gulvet med lidt mere end skulderbreddes afstand. Støt på knæ eller fødder med strakte arme. Bøj armene, så albuerne går udad, og overkroppen nærmer sig gulvet. Stræk så armene igen. Husk at få numsen med ned og op.

Antal

12 stk.

Se næste øvelse

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background