Hvilken træningselastik?

Vælg en flad træningselastik på mindst 2,5 meter. Den kan du vikle om hænder og fødder og dermed nemt regulere til rette modstand øvelse for øvelse.

Bemærk, at træningselastikker i forskellige farver yder forskellige grader af modstand. Køber du en hel rulle, så tag rigeligt med, så du er dækket ind, hvis elastikken knækker pga. din kvindelige råstyrke!

Beige: Ekstremt let
Gul: Meget let
Rød: Let
Grøn: Middel
Blå: Over middel
Sort: Hård
Sølv: Meget hård
Guld: Ekstremt hård

Hvorfor et håndklæde?

Ved at vikle din træningselastik ind i et håndklæde undgår du, at den gnaver sig ind i kroppen på dig. Dermed kan du strække den mere og få den til at yde bedre modstand. Det er også med til at skåne elastikken, så den ikke så let springer.

Spørgsmål og svar om træningselastik

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background