Sund Hver Dag: uge 3 – torsdag

Ingen træning i dag - men måske bliver du inspireret af dagens tip til en anderledes form for motion.

UGE 3 - torsdag

I dag er det hviledag. Nyd den og tank godt op på god energi i form af lækre, sunde måltider og hvile.

Dagens opskrift finder du i vores madplan. Måltidet tager max 30 minutter at lave og indeholder max 600 kcal.

GÅ TIL UGENS MADPLAN

Er du glad for den frihed, det giver, at du altid bare kan løbe en tur? Eller trykke play på en træningsvideo? Så kan det være, du også bliver stor fan af at sjippe. Sjipning er nemlig en supereffektiv og sjov træningsform, som du kan lave på egen hånd. Og så aktiverer den de fleste muskler i kroppen. Alt, hvad det kræver, er et tov (som du kan have med dig overalt).

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background