Kostplan mod stressmave

Med denne kostplan kan du komme bedst muligt igennem en stresset periode. Du kan roligt spise efter planen hver dag i et par uger.

Morgen: Yoghurt (med probiotiske bakterier) med grov mysli eller anden fiberrig topping. Drik et glas juice til.

Formiddag: Et par stykker frugt + 1 glas vand.

Frokost: Et par skiver fuldkornsrugbrød med fiskepålæg,magert kødpålæg og/eller ost + 1-2 glas vand.

Eftermiddag: En stor håndfuld mandler og en banan + 1 glas vand.

Aften: 1 stykke magert kød, fisk eller fjerkræ, en ordentlig portion grønsager (frostgrønt er helt fint) samt en portion fuldkornspasta, bulgur, brune ris eller kartofler + 1-2 glas vand.

Sen aften: Et krus te + et par stykker god mørk chokolade.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background