Kostplan mod stressmave

Med denne kostplan kan du komme bedst muligt igennem en stresset periode. Du kan roligt spise efter planen hver dag i et par uger.

Morgen: Yoghurt (med probiotiske bakterier) med grov mysli eller anden fiberrig topping. Drik et glas juice til.

Formiddag: Et par stykker frugt + 1 glas vand.

Frokost: Et par skiver fuldkornsrugbrød med fiskepålæg,magert kødpålæg og/eller ost + 1-2 glas vand.

Eftermiddag: En stor håndfuld mandler og en banan + 1 glas vand.

Aften: 1 stykke magert kød, fisk eller fjerkræ, en ordentlig portion grønsager (frostgrønt er helt fint) samt en portion fuldkornspasta, bulgur, brune ris eller kartofler + 1-2 glas vand.

Sen aften: Et krus te + et par stykker god mørk chokolade.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background