Øvelse 1: Ræk langt

Sådan gør du Hold en svømmeplade eller lignende i den ene hånd. Stræk armen op foran dig. Med den anden hånd træner du nu dét øjeblik, hvor din hånd rammer vandet. Bøj albuen opad, og stræk så hånden og armen så laaannngt frem som muligt og ned i vandet. Når armen ikke kan strækkes længere frem, trækker du hånden tilbage og skubber vandet væk.

Hvorfor Jo længere tag du laver, jo længere tid har du til at trække luft ind og til at udnytte fremdriften.

Svøm 2 baner (i 50-meter-bassin); 1 med venstre hånd og 1 med højre hånd.

Se næste øvelse her.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background