Sådan laver du 1-bens tap

Få pulsen op med 1-bens tap og styrk dine ben, så du kan løbe endnu flere kilometer.

kvinde laver styrketræning udendørs

1-bens tap

  • Stil dig med venstre fod oppe på kantstenen, højre ben er lettet fra jorden, og du står oprejst.
  • Bøj nu i venstre ben, læn dig fremover, og rør ved vejen foran dig med højre hånd.
  • Sørg for, at hele foden er i jorden hele tiden, så du ikke letter fra hælen. Når du har rørt vejen med hånden, sætter du af i benet og kommer op at stå igen.
  • Antal: Tag 10 stk. (først 10 med det ene ben bøjet og så 10 med det andet).

Se øvelsen på video

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background