Sådan laver du 1-bens tap

Få pulsen op med 1-bens tap og styrk dine ben, så du kan løbe endnu flere kilometer.

kvinde laver styrketræning udendørs

1-bens tap

  • Stil dig med venstre fod oppe på kantstenen, højre ben er lettet fra jorden, og du står oprejst.
  • Bøj nu i venstre ben, læn dig fremover, og rør ved vejen foran dig med højre hånd.
  • Sørg for, at hele foden er i jorden hele tiden, så du ikke letter fra hælen. Når du har rørt vejen med hånden, sætter du af i benet og kommer op at stå igen.
  • Antal: Tag 10 stk. (først 10 med det ene ben bøjet og så 10 med det andet).

Se øvelsen på video

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background