Benløft

Træner hoften og ydersiden af lårene.

Startposition

Start på alle fire med knæene samlet. Støt på albuerne, så underarmene hviler på gulvet, og flet fingrene. Hold ryg og nakke lang. Spænd op i mavemuskler og bækkenbund.

h3Bevægelsen /h3
Pust ud, og løft et ben bøjet ca. 90 grader. Det skal ud til siden og op mod loftet, så langt du kan uden at flytte ryggen. Træk vejret ind, og bevæg benet ned igen.

div align="center"iframe src="

" width="420" height="236" frameborder="0" border="0" scrolling="no" allowfullscreen="1" mozallowfullscreen="1" webkitallowfullscreen="1"/iframe/div

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background