Benløft

Træner hoften og ydersiden af lårene.

Startposition

Start på alle fire med knæene samlet. Støt på albuerne, så underarmene hviler på gulvet, og flet fingrene. Hold ryg og nakke lang. Spænd op i mavemuskler og bækkenbund.

h3Bevægelsen /h3
Pust ud, og løft et ben bøjet ca. 90 grader. Det skal ud til siden og op mod loftet, så langt du kan uden at flytte ryggen. Træk vejret ind, og bevæg benet ned igen.

div align="center"iframe src="

" width="420" height="236" frameborder="0" border="0" scrolling="no" allowfullscreen="1" mozallowfullscreen="1" webkitallowfullscreen="1"/iframe/div

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background