1½ pull-down med overhåndsgreb

1½ pull-down

Denne øvelse er en del af både Forvandlingsskolen del 1 og del 2.

Der er i alt 15 øvelser; 10 videoøvelser og 5 med beskrevet med billeder i fase 1. Her kan du finde resten af øvelserne og træningsprogrammet til FASE 1.

I fase 2 er der i alt 16 øvelser; 14 videoøvelser og 2 med beskrevet med billeder. Her kan du finde resten af øvelserne og træningsprogrammettil FASE 2.

1½ pull-down
© iStock

Udgangsstilling:

Tag fat om stangen så bredt som muligt, og læn overkroppen bagud i en 45 graders vinkel.

Bevægelsen:

Træk skulderbladene nedad, og træk så albuerne ned mod ribbenene i en bue, mens du tænker på at skubbe brystet op mod stangen. Før stangen halvvejs tilbage i en kontrolleret bevægelse, og træk den derefter mod dig igen, inden du fører den tilbage og strækker armene helt ud.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background