Nødhjælp, hvis du går sukkerkold

Er du ude at løbe en lang tur, så fortvivl ikke, hvis du går sukkerkold.

Juice i forhold til frugt?

Selv om du har gode intentioner om at spise rigtigt til hver en tur, kan det ske, at du alligevel kommer til at løbe halvsulten ud på en lang tur – og glemmer energidrikken derhjemme.

Går du pludselig sukkerkold, 7 km før du kan se din hoveddør, er det rart at kende et par tricks. Det bedste, du kan gøre, er at bruge den 20-krone, du altid bør have i lommen, på en æblejuice i nærmeste kiosk. Væsken og kulhydraterne i den vil gøre dig flyvende igen efter ca. 10 min.

Er du ude i øde terræn, så tag det roligt. Hold en lille pause, og gå så de næste ca. 10 min. Det vil give din krop så meget ro, at den kan fortsætte – dog i et lavere tempo end før.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background