Nødhjælp, hvis du går sukkerkold

Er du ude at løbe en lang tur, så fortvivl ikke, hvis du går sukkerkold.

Juice i forhold til frugt?

Selv om du har gode intentioner om at spise rigtigt til hver en tur, kan det ske, at du alligevel kommer til at løbe halvsulten ud på en lang tur – og glemmer energidrikken derhjemme.

Går du pludselig sukkerkold, 7 km før du kan se din hoveddør, er det rart at kende et par tricks. Det bedste, du kan gøre, er at bruge den 20-krone, du altid bør have i lommen, på en æblejuice i nærmeste kiosk. Væsken og kulhydraterne i den vil gøre dig flyvende igen efter ca. 10 min.

Er du ude i øde terræn, så tag det roligt. Hold en lille pause, og gå så de næste ca. 10 min. Det vil give din krop så meget ro, at den kan fortsætte – dog i et lavere tempo end før.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background