Ikke sulten om morgenen?

Det kan du nemt blive!

Mange kvinder presser sig til at spise morgenmad, selv om de egentlig ikke er sultne. Morgenmaden er også et af dagens vigtigst måltider.

Du bør dog ikke tvinge dig selv til at spise morgenmad, hvis du ikke er sulten. Se om du ikke kan spise en lille smule, fx et stykke knækbrød, en halv banan eller andet, og så spis lidt mere når du er kommet på arbejde.

Kan du slet ikke få noget ned, så start i stedet dagen med et glas vand, eller måske te eller kaffe.

Koffeinen i kaffe eller te frigør fedt og kulhydrat fra kroppen, så du kan tære på dine depoter, indtil sulten melder sig. Koffein har som bekendt også en opkvikkende virkning.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background