Sunde vaner på 3 uger

Bryd dine dårlige vaner ved at starte nogle nye og hold dem i 3 uger.

  1. 50 kalorier = 9 gram 2. 100 kalorier = 19 gram 3. 150 kalorier = 28 gram 4. 250 kalorier = 47 gram 5. 500 kalorier = 93 gram

Undgå hvidt brød, pasta, ris, slik, smør, sodavand og kager (også “sundt slik og kager”) helt i 3 uger.

Derefter indfører du en fast slikdag og begrænser i øvrigt fortsat dine kulhydrater. Og vupti har du fået sunde vaner og vænnet din krop til at undvære de søde sager!
-Helle Leiberg Nissen

Gode tips

Du kan spare over 30 procent af dine kalorier ved at spise velkendt mad, viser forskning.

Enkelt slanketrick: Spis hovedsagelig æbler, havregryn og andre madvarer, som du har spist tidligere, for så spiser du automatisk mindre.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background