Sunde vaner på 3 uger

Bryd dine dårlige vaner ved at starte nogle nye og hold dem i 3 uger.

  1. 50 kalorier = 9 gram 2. 100 kalorier = 19 gram 3. 150 kalorier = 28 gram 4. 250 kalorier = 47 gram 5. 500 kalorier = 93 gram

Undgå hvidt brød, pasta, ris, slik, smør, sodavand og kager (også “sundt slik og kager”) helt i 3 uger.

Derefter indfører du en fast slikdag og begrænser i øvrigt fortsat dine kulhydrater. Og vupti har du fået sunde vaner og vænnet din krop til at undvære de søde sager!
-Helle Leiberg Nissen

Gode tips

Du kan spare over 30 procent af dine kalorier ved at spise velkendt mad, viser forskning.

Enkelt slanketrick: Spis hovedsagelig æbler, havregryn og andre madvarer, som du har spist tidligere, for så spiser du automatisk mindre.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background