Gør som I FORMs testpersoner. Følg Michelle Kristensens skræddersyede plan og vink farvel til mavedellen på 8 uger.

Sig farvel til mavedellen på 8 uger

Download både kost- og træningsplan, der fjerner din mavedelle. Du kan yderligere se videoklip af alle øvelser og få opskrifter til både morgen-, middags- og aftensmad.

Sådan virker kuren

Michelles metode består af et effektivt styrke- og konditionstrænings-program tre gange om ugen, konditionstræning i det fri fire gange om ugen og en hviledag. 


Hent programmet her

Uden mad og drikke duer planen ikke

Da kosten som regel udgør 80 procent af et vægttab, bad Michelle også de fem kvinder om at ændre deres kostvaner. Retningslinjerne er enkle:
  • Ingen stivelsesrige kulhydrater i form af bl.a. brød, knækbrød, kager, kartofler, pasta, ris, havregryn
  • Ingen sukker overhovedet. Hverken forklædt som læskedrikke, tørret frugt eller andet.
Til gengæld skal deltagerne spise masser af protein-kilder som kød og mejeriprodukter og også sørge for at få fedtstof i sine måltider. Følg de 5 kvinder, der kastede sig ud i projektet


--

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: