En god mørk chokolade med 60-80 % kakaoindhold udgør et fint lille mellemmåltid.

Lidt, men godt

Vejen til superformen er brolagt med timer af træning og sunde vaner. Men der skal også være plads til pauser og lidt forkælelse.

8. oktober 2013 af I FORM

Lad være med at nægte dig selv noget, for så fylder det ofte for meget i tankerne.
Lev efter “lidt, men godt”.

Og hvis du tænker på, at “det skal trænes væk igen”, hjælper det dig også til at spise lidt mindre af det usunde.

- Joan Neander Smenge


Andre gode råd


  • Drikke et glas kakaomælk - gerne i forlængelse af træning.

  • Spise 1-2 stykker pålægschokolade til morgenmad, frokost eller mellemmåltid.

  • Drikke 1-2 glas rødvin i forbindelse med en hyggelig middag.

  • Købe takeaway et par gange om måneden - på dage, hvor overskuddet mangler.

  • Droppe den intensive træning en gang eller to. prøv i stedet noget helt nyt og knap så intensivt.

I FORM anbefaler
Indtager du for mange kalorier i løbet af dagen? På I FORM Kostdagbog finder du inspiration til slankeopskrifter, og du får samtidig stor forståelse for din kost og kaloriesammensætning. Prøv I FORM Kostdagbog gratis her

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: