Find din bikini-slanke-kost

Vælg mellem 4 kostprogrammer, der er vidt forskellige, men som alle får fedtet til at fordufte og gør dig slank inden bikini-sæsonen.

28. januar 2015 af I FORM

1. Bikiniklar med I FORM-kuren

Til dig, der trives med at spise 5 mindre måltider (på hver 250 kcal) om dagen, 5 dage om ugen.
I FORM-kuren


2. Bikiniklar med Michelle Kristensens kostprincipper

Til dig, der ikke gider at veje din mad og som godt kan klare dig uden pasta, ris, kartofler, brød, sukker og alkohol. 

Farvel til mavedellen

3. Bikiniklar med 5:2-kuren

Til dig, der gerne vil faste delvist 2 dage om ugen (spise 2 måltider a 250 kcal) og spise normalt resten af ugen.
5:2-kuren


4. Bikiniklar med I FORM Kostdagbog

Til dig, der gerne vil have hjælp til at holde styr på dit daglige kalorie-forbrug. I din personlige online-dagbog logger du, hvad du har spist, og Kostdagbogen udregner kalorieforbruget for både den enkelte råvare, dit måltid og din dag.
I FORM Kostdagbog

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: